図書

The qualitative nature of instruction for mentally retarded, learning disabled, and emotionally disturbed elementary students in special education settings / James E. Ysseldyke, Sandra L. Christenson, and Martha L. Thurlow (Research report ; no. 5)

図書を表すアイコン

The qualitative nature of instruction for mentally retarded, learning disabled, and emotionally disturbed elementary students in special education settings / James E. Ysseldyke, Sandra L. Christenson, and Martha L. Thurlow

(Research report ; no. 5)

国立国会図書館請求記号
YCA-ED 1.310/2:303978
国立国会図書館書誌ID
000006564058
資料種別
図書
著者
Ysseldyke, James Eほか
出版者
-
出版年
1987
資料形態
マイクロ
ページ数・大きさ等
microfiche ; 11 × 15 cm
NDC
-
すべて見る

資料に関する注記

一般注記:

"Supported by grant no. G008430054 from the U.S. Department of Education, Office of Special Education and Rehabilitative Services"--T.p. versoDistribu...

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

マイクロ

資料種別
図書
シリーズタイトル
出版年(W3CDTF)
1987
数量
microfiche
大きさ
11 × 15 cm
出版地(国名コード)
US
本文の言語コード
eng