図書

Developmental teaching : a cognitive approach to improving student achievement / prepared by Edwina D. Pendarvis and Aimee Howley ; prepared for Appalachia Educational Laboratory (Occasional paper ; 27)

図書を表すアイコン

Developmental teaching : a cognitive approach to improving student achievement / prepared by Edwina D. Pendarvis and Aimee Howley ; prepared for Appalachia Educational Laboratory

(Occasional paper ; 27)

国立国会図書館請求記号
YCA-ED 1.310/2:305140
国立国会図書館書誌ID
000006564318
資料種別
図書
著者
Pendarvis, Edwina Dほか
出版者
-
出版年
1988
資料形態
マイクロ
ページ数・大きさ等
microfiche ; 11 × 15 cm
NDC
-
すべて見る

資料に関する注記

一般注記:

"Sponsored wholly or in part by the Office of Educational Research and Improvement (OERI) , U.S. Department of Education, under contract number 400-86...

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

マイクロ

資料種別
図書
シリーズタイトル
出版年(W3CDTF)
1988
数量
microfiche
大きさ
11 × 15 cm
出版地(国名コード)
US
本文の言語コード
eng