図書

The effect of teacher strategies on student's interactive writing : the case of dialogue journals / Joy Kreeft Peyton, Mulugetta Seyoum ([Technical report series (University of California, Los Angeles. Center for Language Education and Research)] ; TR 7)

図書を表すアイコン

The effect of teacher strategies on student's interactive writing : the case of dialogue journals / Joy Kreeft Peyton, Mulugetta Seyoum

([Technical report series (University of California, Los Angeles. Center for Language Education and Research)] ; TR 7)

国立国会図書館請求記号
YCA-ED 1.310/2:298763
国立国会図書館書誌ID
000006564936
資料種別
図書
著者
Peyton, Joy Kreeftほか
出版者
-
出版年
1988
資料形態
マイクロ
ページ数・大きさ等
microfiche ; 11 × 15 cm
NDC
-
すべて見る

資料に関する注記

一般注記:

"Preformed pursuant to a contract from the Office of Educational Research and Improvement/Department of Education (OERI/ED) for the Center for Languag...

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

マイクロ

資料種別
図書
出版年(W3CDTF)
1988
数量
microfiche
大きさ
11 × 15 cm
出版地(国名コード)
US
本文の言語コード
eng
資料種別(注記)
[microform]