図書

A vision and implementation strategy for improved customer-oriented service delivery : implementing the National Performance Review's information technology recommendations / Customer Services Improvement Team (CSIT) of the Information Infrastructure Task Force (IITF), Committee on Applications and Technology's Government Information Technology Services (GITS) Working Group

図書を表すアイコン

A vision and implementation strategy for improved customer-oriented service delivery : implementing the National Performance Review's information technology recommendations / Customer Services Improvement Team (CSIT) of the Information Infrastructure Task Force (IITF), Committee on Applications and Technology's Government Information Technology Services (GITS) Working Group

国立国会図書館請求記号
YCA-PRVP 42.2:V 82
国立国会図書館書誌ID
000006599416
資料種別
図書
著者
United States. Government Information Technology Services Working Group. Customer Service Improvement Teamほか
出版者
-
出版年
1995
資料形態
マイクロ
ページ数・大きさ等
microfiche ; 11 × 15 cm
NDC
-
すべて見る

資料に関する注記

一般注記:

Shipping list no.: 95-0278-P"April 1995."Physical description for original version: 24 p. : 28 cm

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

マイクロ

資料種別
図書
出版年(W3CDTF)
1995
数量
microfiche
大きさ
11 × 15 cm
並列タイトル等
Implementing the National Performance Review's information technology recommendations
出版地(国名コード)
US
本文の言語コード
eng
資料種別(注記)
[microform]