Relationship among Customer Satisfaction, Customer Loyalty, and CRM Activities : To Understand the Effectiveness of Retailers' CRM Activities

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Relationship among Customer Satisfaction, Customer Loyalty, and CRM Activities : To Understand the Effectiveness of Retailers' CRM Activities

国立国会図書館請求記号
Z71-V532
国立国会図書館書誌ID
027488032
資料種別
記事
著者
Yuichiro HIDAKA
出版者
甲府 : 山梨学院大学現代ビジネス研究会
出版年
2015-02
資料形態
掲載誌名
山梨学院大学現代ビジネス研究 / 山梨学院大学現代ビジネス研究会 編 (8):2015.2
掲載ページ
p.23-37
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書誌情報

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資料種別
記事
著者・編者
Yuichiro HIDAKA
著者標目
タイトル(掲載誌)
山梨学院大学現代ビジネス研究 / 山梨学院大学現代ビジネス研究会 編
巻号年月日等(掲載誌)
(8):2015.2
掲載号
8
掲載ページ
23-37
掲載年月日(W3CDTF)
2015-02
ISSN(掲載誌)
1882-7357