諸教科統合型の「ヘン...

諸教科統合型の「ヘンティッヒ・カリキュラム」に関する研究--バーデン・ヴュルテンベルク州基礎学校学習指導要領(2004年版)におけるカリキュラム構成とコンピテンシー・ファクター

Icons representing 記事

諸教科統合型の「ヘンティッヒ・カリキュラム」に関する研究--バーデン・ヴュルテンベルク州基礎学校学習指導要領(2004年版)におけるカリキュラム構成とコンピテンシー・ファクター

Call No. (NDL)
Z22-66
Bibliographic ID of National Diet Library
7896278
Material type
記事
Author
原田 信之
Publisher
岐阜 : 岐阜大学教育学部
Publication date
2006
Material Format
Paper
Journal name
岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学 = Annual report of the Faculty of Education, Gifu University. Humanities and social science / 岐阜大学教育学部 編 54(2) 2006
Publication Page
p.91~105
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
原田 信之
Author Heading
Periodical title
岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学 = Annual report of the Faculty of Education, Gifu University. Humanities and social science / 岐阜大学教育学部 編
No. or year of volume/issue
54(2) 2006
Volume
54
Issue
2
Pages
91~105
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2006