ブランド・ロイヤルテ...

ブランド・ロイヤルティの形成におけるブランド・コミットメントの長期効果

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ブランド・ロイヤルティの形成におけるブランド・コミットメントの長期効果

Call No. (NDL)
Z71-B410
Bibliographic ID of National Diet Library
024055328
Material type
記事
Author
寺本 高ほか
Publisher
神戸 : 日本商業学会
Publication date
2012-09
Material Format
Paper
Journal name
流通研究 = Journal of marketing & distribution / 日本商業学会 編 14(2・3)(特別号):2012.9
Publication Page
p.77-96
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Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
寺本 高
西尾 チヅル
Alternative Title
The long-term effect of brand commitment in the formation of brand loyalty
Periodical title
流通研究 = Journal of marketing & distribution / 日本商業学会 編
No. or year of volume/issue
14(2・3)(特別号):2012.9
Volume
14
Issue
2・3
Sequential issue number
特別号