Volume number2巻1号 2013年
ソーシャルメディア活...

ソーシャルメディア活用による個人・組織のブランディング戦略 (若手カンファレンス報告)

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ソーシャルメディア活用による個人・組織のブランディング戦略(若手カンファレンス報告)

Call No. (NDL)
Z72-E948
Bibliographic ID of National Diet Library
024743922
Material type
記事
Author
河野 義広
Publisher
三鷹 : 社会情報学会
Publication date
2013
Material Format
Paper
Journal name
社会情報学 = Journal of socio-informatics / 社会情報学会学会誌編集委員会 編 2(1):2013
Publication Page
p.9-15
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Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
河野 義広
Author Heading
Alternative Title
Personal and Organization Branding Strategy by Practical Use of Social Media
Periodical title
社会情報学 = Journal of socio-informatics / 社会情報学会学会誌編集委員会 編
No. or year of volume/issue
2(1):2013
Volume
2
Issue
1