Volume number(23)-(25):2013-2015
発達障害のある生徒の...

発達障害のある生徒のプランニング能力を高めるための一考察 : PASS理論に基づいて

Icons representing 記事

発達障害のある生徒のプランニング能力を高めるための一考察 : PASS理論に基づいて

Call No. (NDL)
Z7-3525
Bibliographic ID of National Diet Library
024897529
Material type
記事
Author
山本 享代ほか
Publisher
和歌山 : 和歌山大学教育学部附属教育実践総合センター
Publication date
2013
Material Format
Paper
Journal name
和歌山大学教育学部教育実践総合センター紀要 = Faculty of Education Wakayama University, bulletin of Center for Educational Research and Training / 和歌山大学教育学部附属教育実践総合センター 編 (23):2013
Publication Page
p.57-64
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
山本 享代
武田 鉄郎
Alternative Title
A case study to promote planning ability of a student with developmental disorder
Periodical title
和歌山大学教育学部教育実践総合センター紀要 = Faculty of Education Wakayama University, bulletin of Center for Educational Research and Training / 和歌山大学教育学部附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
(23):2013
Issue
23
Pages
57-64
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2013