タレント属性のテレビ広告効果測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析

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タレント属性のテレビ広告効果測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析

Call No. (NDL)
Z4-108
Bibliographic ID of National Diet Library
025130858
Material type
記事
Author
勝又 壮太郎ほか
Publisher
東京 : 日本オペレーションズ・リサーチ学会 ; 1956-
Publication date
2014-01
Material Format
Paper
Journal name
オペレーションズ・リサーチ = Communications of the Operations Research Society of Japan : 経営の科学 59(1)=637:2014.1
Publication Page
p.42-51
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Paper

Material Type
記事
Author/Editor
勝又 壮太郎
高橋 一樹
本橋 永至 他
Periodical title
オペレーションズ・リサーチ = Communications of the Operations Research Society of Japan : 経営の科学
No. or year of volume/issue
59(1)=637:2014.1
Volume
59
Issue
1
Sequential issue number
637
Pages
42-51