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スポーツ経営における「顧客苦情マネジメント戦略」に関する実証的研究 : 特に,民間スポーツ・フィットネスクラブの経営に焦点をあてて

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スポーツ経営における「顧客苦情マネジメント戦略」に関する実証的研究 : 特に,民間スポーツ・フィットネスクラブの経営に焦点をあてて

Call No. (NDL)
Z6-386
Bibliographic ID of National Diet Library
025357462
Material type
記事
Author
中西 純司
Publisher
京都 : 立命館大学産業社会学会
Publication date
2014-03
Material Format
Digital
Journal name
立命館産業社会論集 = Ritsumeikan social sciences review / 立命館大学産業社会学会 編 49(4)=160:2014.3
Publication Page
p.37-56
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Detailed bibliographic record

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Digital

Material Type
記事
Author/Editor
中西 純司
Author Heading
Alternative Title
An Empirical Study on Customer Complaint Management Strategy in Sport Management : Special focus on management of commercial sport and fitness clubs
Periodical title
立命館産業社会論集 = Ritsumeikan social sciences review / 立命館大学産業社会学会 編
No. or year of volume/issue
49(4)=160:2014.3
Volume
49
Issue
4
Sequential issue number
160