CSCLを用いたディ...

CSCLを用いたディスカッションの可視化によるものづくり型PBLにおけるチームワークスキル教育の実践 (特集 持続可能な学習教育支援システムの開発と運用)

Icons representing 記事

CSCLを用いたディスカッションの可視化によるものづくり型PBLにおけるチームワークスキル教育の実践(特集 持続可能な学習教育支援システムの開発と運用)

Call No. (NDL)
Z7-1718
Bibliographic ID of National Diet Library
026057256
Material type
記事
Author
大﨑 理乃ほか
Publisher
東京 : 教育システム情報学会事務局
Publication date
2015
Material Format
Paper
Journal name
教育システム情報学会誌 = Transactions of Japanese Society for Information and Systems in Education 32(1):2015
Publication Page
p.71-83
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
大﨑 理乃
不破 泰
Alternative Title
The Case Study of Visualized Discussions by CSCL for Team Work in Project/Problem Based Learning of Monozukuri
Periodical title
教育システム情報学会誌 = Transactions of Japanese Society for Information and Systems in Education
No. or year of volume/issue
32(1):2015
Volume
32
Issue
1