Volume number(1)-(5):2011-2015
教職課程において、教...

教職課程において、教師の権威・権力をどのように教えるのか : 対話型事例シナリオの作成と実践・「23分間の奇跡」を材にして

Icons representing 記事

教職課程において、教師の権威・権力をどのように教えるのか : 対話型事例シナリオの作成と実践・「23分間の奇跡」を材にして

Call No. (NDL)
Z72-E12
Bibliographic ID of National Diet Library
026312685
Material type
記事
Author
前原 裕樹ほか
Publisher
豊橋 : 『愛知大学教職課程研究年報』編集委員会
Publication date
2014
Material Format
Paper
Journal name
愛知大学教職課程研究年報 = Annual research report of the Course for Teaching Profession Aichi University / 『愛知大学教職課程研究年報』編集委員会 編 (4):2014
Publication Page
p.49-62
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
前原 裕樹
山田 康彦
森脇 健夫 他
Alternative Title
How to Teach About Authority : The Power of Teachers in Teacher Training
Periodical title
愛知大学教職課程研究年報 = Annual research report of the Course for Teaching Profession Aichi University / 『愛知大学教職課程研究年報』編集委員会 編
No. or year of volume/issue
(4):2014
Issue
4
Pages
49-62
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2014