The Role of Junior High School English Textbooks in Communicative Language Teaching Based on a Case Study of Two Junior High School Teachers Teaching Sunshine

Icons representing 記事

The Role of Junior High School English Textbooks in Communicative Language Teaching Based on a Case Study of Two Junior High School Teachers Teaching Sunshine

Call No. (NDL)
Z71-J393
Bibliographic ID of National Diet Library
027004959
Material type
記事
Author
Reka FEKETEほか
Publisher
盛岡 : 岩手大学教育学部附属教育実践総合センター
Publication date
2015
Material Format
Paper
Journal name
岩手大学教育学部附属教育実践総合センター研究紀要 = The journal of the Clinical Research Center for Child Development and Educational Practices / 岩手大学教育学部附属教育実践総合センター 編 (14):2015
Publication Page
p.241-255
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
Reka FEKETE
James M. HALL
Alternative Title
コミュニカティブな言語教授法を促進するための中学校英語教科書 : ゆりかごを用いた前・後転の同時習得プログラムの検証 コミュニカティブ ナ ゲンゴ キョウジュホウ オ ソクシン スル タメ ノ チュウガッコウ エイゴ キョウカショ : ユリカゴ オ モチイタ マエ ・ コウテン ノ ドウジ シュウトク プログラム ノ ケンショウ
Periodical title
岩手大学教育学部附属教育実践総合センター研究紀要 = The journal of the Clinical Research Center for Child Development and Educational Practices / 岩手大学教育学部附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
(14):2015
Issue
14
Pages
241-255
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2015