高等学校における教え...

高等学校における教えあい講座の実践 : 教えあいの質と学習方略に対する効果

Icons representing 記事

高等学校における教えあい講座の実践 : 教えあいの質と学習方略に対する効果

Call No. (NDL)
Z7-182
Bibliographic ID of National Diet Library
027241659
Material type
記事
Author
深谷 達史ほか
Publisher
東京 : 日本教育心理学会
Publication date
2016-03
Material Format
Paper
Journal name
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 64(1):2016.3
Publication Page
p.88-104
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
深谷 達史
植阪 友理
田中 瑛津子
篠ヶ谷 圭太
西尾 信一
市川 伸一
Alternative Title
Effects of a High School Peer-Tutoring Program on the Quality of Students' Interactions and Learning Strategy Use
Periodical title
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
No. or year of volume/issue
64(1):2016.3
Volume
64
Issue
1
Pages
88-104