システム思考による校内研修の実践の可視化 : 秋田市立築山小学校の事例研究を通して

Icons representing 記事

システム思考による校内研修の実践の可視化 : 秋田市立築山小学校の事例研究を通して

Call No. (NDL)
Z7-309
Bibliographic ID of National Diet Library
027560523
Material type
記事
Author
有本 昌弘ほか
Publisher
仙台 : 東北大学大学院教育学研究科
Publication date
2016-06
Material Format
Paper
Journal name
東北大学大学院教育学研究科研究年報 / 東北大学大学院教育学研究科研究年報編集委員会 編 64(2):2016.6
Publication Page
p.193-211
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
有本 昌弘
徐 程成
Alternative Title
Visualizing of In-School Teacher Training (Konai Kenshu) Practice in Japan Using Systems Thinking : Through Case Study of Akita Municipal Chikuzan Elementary School
Periodical title
東北大学大学院教育学研究科研究年報 / 東北大学大学院教育学研究科研究年報編集委員会 編
No. or year of volume/issue
64(2):2016.6
Volume
64
Issue
2
Pages
193-211