高校生を対象とした研...

高校生を対象とした研究体験で獲得される科学的知識とその限界 : PISAの評価枠組みを活用した分析 (特集 科学教育におけるアクティブ・ラーニング)

Icons representing 記事

高校生を対象とした研究体験で獲得される科学的知識とその限界 : PISAの評価枠組みを活用した分析(特集 科学教育におけるアクティブ・ラーニング)

Call No. (NDL)
Z7-1020
Bibliographic ID of National Diet Library
028360921
Material type
記事
Author
加納 圭ほか
Publisher
京都 : 日本科学教育学会
Publication date
2017
Material Format
Paper
Journal name
科学教育研究 = Journal of science education in Japan / 日本科学教育学会 編 41(2)=166:2017
Publication Page
p.107-115
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
加納 圭
一方井 祐子
水町 衣里
Alternative Title
Assessing Scientific Knowledge of High School Students Participating in an Inquiry-based Hands-on Program, Using a PISA Framework
Periodical title
科学教育研究 = Journal of science education in Japan / 日本科学教育学会 編
No. or year of volume/issue
41(2)=166:2017
Volume
41
Issue
2