Volume number32号 2017年度
高等学校専攻科の理科...

高等学校専攻科の理科における思考力・判断力・表現力を高める授業実践 : アクティブラーニング型授業の取組

Icons representing 記事

高等学校専攻科の理科における思考力・判断力・表現力を高める授業実践 : アクティブラーニング型授業の取組

Call No. (NDL)
Z7-2392
Bibliographic ID of National Diet Library
028827900
Material type
記事
Author
富永 保典ほか
Publisher
鳴門 : 鳴門教育大学地域連携センター
Publication date
2017
Material Format
Paper
Journal name
鳴門教育大学学校教育研究紀要 / 鳴門教育大学地域連携センター 編 (32):2017年度
Publication Page
p.173-182
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
富永 保典
芝山 明義
Alternative Title
Teaching Science to Develop Abilities to Think, to Make Decisions, and to Express in a Non-degree Course for Graduates in High School : A Report on Introducing Active Learning Approach
Periodical title
鳴門教育大学学校教育研究紀要 / 鳴門教育大学地域連携センター 編
No. or year of volume/issue
(32):2017年度
Issue
32
Pages
173-182
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2017