Effects of New Product Pre-release on Consumers' Intention to Purchase

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Effects of New Product Pre-release on Consumers' Intention to Purchase

国立国会図書館請求記号
Z63-D554
国立国会図書館書誌ID
028836999
資料種別
記事
著者
Marie Fujimuraほか
出版者
[八王子] : Journal Committee
出版年
2017-02
資料形態
掲載誌名
Journal of transformation of human behavior under the influence of infosocionomics society / Institute of Policy and Cultural Studies of Chuo University, The Infosocionomics Society [編] 2:2017.2
掲載ページ
p.25-30
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書誌情報

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資料種別
記事
著者・編者
Marie Fujimura
Takumi Iiyama
YuXiang Liang
Takuya Numazaki
Katsuto Yamaguchi
Sho Yoshida
Tomohiro Yoshimura
Tomokazu Kubo
タイトル(掲載誌)
Journal of transformation of human behavior under the influence of infosocionomics society / Institute of Policy and Cultural Studies of Chuo University, The Infosocionomics Society [編]
巻号年月日等(掲載誌)
2:2017.2
掲載巻
2
掲載ページ
25-30
掲載年月日(W3CDTF)
2017-02
ISSN(掲載誌)
2423-9607