Jump to main content

学部学生に対するロールプレイを用いたカウンセリング演習の効果 : 授業感想カードによる学びのプロセスの検討

Icons representing 記事

学部学生に対するロールプレイを用いたカウンセリング演習の効果 : 授業感想カードによる学びのプロセスの検討

Call No. (NDL)
Z72-H664
Bibliographic ID of National Diet Library
029856889
Material type
記事
Author
田所 摂寿
Publisher
宇都宮 : 作新学院大学・作新学院大学女子短期大学部教職実践センター
Publication date
2019-02-28
Material Format
Paper
Journal name
作新学院大学・作新学院大学女子短期大学部教職実践センター研究紀要 (7):2019.2.28
Publication Page
p.23-32
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Paper
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
田所 摂寿
Author Heading
Periodical title
作新学院大学・作新学院大学女子短期大学部教職実践センター研究紀要
No. or year of volume/issue
(7):2019.2.28
Issue
7
Pages
23-32
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2019-02-28
ISSN (Periodical Title)
2188-580X