Volume number25巻 2019年
「授業構想力」からワ...

「授業構想力」からワークショップ型校内研修の成果をいかに俯瞰するか : X市中学校保健体育部会の研修を事例として

Icons representing 記事

「授業構想力」からワークショップ型校内研修の成果をいかに俯瞰するか : X市中学校保健体育部会の研修を事例として

Call No. (NDL)
Z7-B599
Bibliographic ID of National Diet Library
029978737
Material type
記事
Author
岩田 昌太郎ほか
Publisher
東広島 : 広島大学大学院人間社会科学研究科
Publication date
2019
Material Format
Paper
Journal name
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編 25:2019
Publication Page
p.127-137
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
岩田 昌太郎
濱本 想子
中川 昂
室本 佳祐
白石 愛
辻 亮太
敖敦 其其格
Alternative Title
How to Overview the Outcome of Workshop-Type School Training through "Lesson Planning Ability" : A Case of Teacher Training in Physical Education in X City
Periodical title
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
25:2019
Volume
25
Pages
127-137
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2019