市民マラソンにおける...

市民マラソンにおけるイベント満足度がディスティネーションの認知,イメージ,及びロイヤルティに与える影響 : 参加者視点のディスティネーションブランドエクイティの構築

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市民マラソンにおけるイベント満足度がディスティネーションの認知,イメージ,及びロイヤルティに与える影響 : 参加者視点のディスティネーションブランドエクイティの構築

Call No. (NDL)
Z4-B227
Bibliographic ID of National Diet Library
030203374
Material type
記事
Author
山口 志郎ほか
Publisher
西東京 : 日本スポーツ産業学会
Publication date
2020-01
Material Format
Paper
Journal name
スポーツ産業学研究 = Journal of Japan Society of Sports Industry 30(1):2020.1
Publication Page
p.13-30
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Paper

Material Type
記事
Author/Editor
山口 志郎
伊藤 央二
Alternative Title
The Influence of Event Satisfaction on Destination Awareness, Image, and Loyalty in a City Marathon : Construction of Participant-based Brand Equity for a Destination
Periodical title
スポーツ産業学研究 = Journal of Japan Society of Sports Industry
No. or year of volume/issue
30(1):2020.1
Volume
30
Issue
1
Pages
13-30