Volume number26巻 2020年
どのように現職教師か...

どのように現職教師から教師教育者へ移行するのか : 連続的・漸次的に移行した教師教育者に注目して

Icons representing 記事

どのように現職教師から教師教育者へ移行するのか : 連続的・漸次的に移行した教師教育者に注目して

Call No. (NDL)
Z7-B599
Bibliographic ID of National Diet Library
030682294
Material type
記事
Author
大坂 遊ほか
Publisher
東広島 : 広島大学大学院人間社会科学研究科
Publication date
2020
Material Format
Paper
Journal name
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編 26:2020
Publication Page
p.87-94
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
大坂 遊
川口 広美
草原 和博
Alternative Title
How do Japanese teachers become teacher educators in higher education?
Periodical title
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
26:2020
Volume
26
Pages
87-94
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2020