Volume number137号 2020年
教師役として模擬授業...

教師役として模擬授業を実践する学生のリフレクションの内容と意味構造 : 教員養成課程の教科教育法に関する講義を事例として

Icons representing 記事

教師役として模擬授業を実践する学生のリフレクションの内容と意味構造 : 教員養成課程の教科教育法に関する講義を事例として

Call No. (NDL)
Z7-84
Bibliographic ID of National Diet Library
031263276
Material type
記事
Author
小泉 匡弘
Publisher
札幌 : 北海道大学大学院教育学研究院
Publication date
2020
Material Format
Paper
Journal name
北海道大学大学院教育学研究院紀要 (137):2020
Publication Page
p.97-112
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
小泉 匡弘
Author Heading
Alternative Title
Content and Semantic Structure of Student-Teachers' Reflections after Delivering Trial Lessons
Periodical title
北海道大学大学院教育学研究院紀要
No. or year of volume/issue
(137):2020
Issue
137
Pages
97-112
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2020