Volume number6巻 2021年1月
主体的・対話的な深い...

主体的・対話的な深い学びのための教員養成の在り方に関する一考察 : 台湾の「十二年国民基本教育」の実施に基づく教員養成基準の日台比較検討を手がかりに

Icons representing 記事

主体的・対話的な深い学びのための教員養成の在り方に関する一考察 : 台湾の「十二年国民基本教育」の実施に基づく教員養成基準の日台比較検討を手がかりに

Call No. (NDL)
Z72-P273
Bibliographic ID of National Diet Library
031326931
Material type
記事
Author
廖 于晴
Publisher
京都 : 京都大学学際融合教育研究推進センター地域連携教育研究推進ユニット
Publication date
2021-01
Material Format
Paper
Journal name
地域連携教育研究 = Journal of education and research for regional alliances / 京都大学大学院教育学研究科, 学際融合教育研究推進センター地域連携教育研究推進ユニット 編 6:2021.1
Publication Page
p.65-78
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
廖 于晴
Author Heading
Alternative Title
Teacher Training for Promoting Students' Independent and Interactive Deep Learning : Comparison of teacher training standards between Japan and Taiwan
Periodical title
地域連携教育研究 = Journal of education and research for regional alliances / 京都大学大学院教育学研究科, 学際融合教育研究推進センター地域連携教育研究推進ユニット 編
No. or year of volume/issue
6:2021.1
Volume
6
Pages
65-78
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2021-01