Volume number27巻 2021年
教師はどのようにCO...

教師はどのようにCOVID-19を授業化するか : 社会科と保健体育科の2人の教師を事例として

Icons representing 記事

教師はどのようにCOVID-19を授業化するか : 社会科と保健体育科の2人の教師を事例として

Call No. (NDL)
Z7-B599
Bibliographic ID of National Diet Library
032313995
Material type
記事
Author
川口 広美ほか
Publisher
東広島 : 広島大学大学院人間社会科学研究科
Publication date
2021
Material Format
Paper
Journal name
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編 27:2021
Publication Page
p.49-56
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
川口 広美
大坂 遊
金 鍾成
高松 尚平
村田 一朗
行壽 浩司
佐藤 甲斐
Alternative Title
How did Japanese teachers deal with COVID-19 in their lessons? : The case studies of two teachers
Periodical title
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
27:2021
Volume
27
Pages
49-56
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2021