Volume number27巻 2021年
「学び続ける教員」を...

「学び続ける教員」を育成するアクティブ・ラーニング型教員研修の実践 : 自主参加研修の事例に関する一考察

Icons representing 記事

「学び続ける教員」を育成するアクティブ・ラーニング型教員研修の実践 : 自主参加研修の事例に関する一考察

Call No. (NDL)
Z7-B599
Bibliographic ID of National Diet Library
032314015
Material type
記事
Author
山崎 茜ほか
Publisher
東広島 : 広島大学大学院人間社会科学研究科
Publication date
2021
Material Format
Paper
Journal name
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編 27:2021
Publication Page
p.93-99
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
山崎 茜
米沢 崇
大後戸 一樹
木下 博義
Alternative Title
Practicing active learning teacher training to develop "Teachers as Continuous Learners" : A study on the case of self-participation training
Periodical title
学校教育実践学研究 = Hiroshima journal of school education / 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター 編
No. or year of volume/issue
27:2021
Volume
27
Pages
93-99
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2021