Jump to main content
Volume number14巻 2023年
サービス・マーケティ...

サービス・マーケティングの2つのアプローチ : 取引マーケティングとリレーションシップ・マーケティング

Icons representing 記事

サービス・マーケティングの2つのアプローチ : 取引マーケティングとリレーションシップ・マーケティング

Call No. (NDL)
Z72-B669
Bibliographic ID of National Diet Library
033132462
Material type
記事
Author
高橋 秀雄
Publisher
名古屋 : 中京大学総合政策学部
Publication date
2023
Material Format
Paper
Journal name
総合政策論叢 14:2023
Publication Page
p.29-42
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Paper
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
高橋 秀雄
Author Heading
Periodical title
総合政策論叢
No. or year of volume/issue
14:2023
Volume
14
Pages
29-42
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2023
ISSN (Periodical Title)
1884-8834