Volume number32号 2022年
教師のフィードバック...

教師のフィードバックは植民地主義をめぐる子どもの価値認識にどのように働きかけたか : 実践から社会科における価値認識形成の評価方法を探る

Icons representing 記事

教師のフィードバックは植民地主義をめぐる子どもの価値認識にどのように働きかけたか : 実践から社会科における価値認識形成の評価方法を探る

Call No. (NDL)
Z7-3328
Bibliographic ID of National Diet Library
033135438
Material type
記事
Author
吉原 大貴
Publisher
京都 : 教育目標・評価学会
Publication date
2022
Material Format
Paper
Journal name
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編 (32):2022
Publication Page
p.33-42
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
吉原 大貴
Author Heading
Periodical title
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編
No. or year of volume/issue
(32):2022
Issue
32
Pages
33-42
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2022
ISSN (Periodical Title)
0918-2012