Volume number15(2) 2009.3
初等・中等教育段階に...

初等・中等教育段階におけるハイパーメディア教材利用の理論モデルの構築--「問題の構造性」と「学校教育段階」の関係性に焦点をあてて

Icons representing 記事

初等・中等教育段階におけるハイパーメディア教材利用の理論モデルの構築--「問題の構造性」と「学校教育段階」の関係性に焦点をあてて

Call No. (NDL)
Z7-B545
Bibliographic ID of National Diet Library
10381362
Material type
記事
Author
李 禧承
Publisher
大阪 : 日本教育メディア学会
Publication date
2009-03
Material Format
Paper
Journal name
教育メディア研究 / 日本教育メディア学会編集委員会 編 15(2) 2009.3
Publication Page
p.51~64
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
李 禧承
Author Heading
Alternative Title
A theoretical model for the possibility of hypermedia in elementary and secondary education stages
Periodical title
教育メディア研究 / 日本教育メディア学会編集委員会 編
No. or year of volume/issue
15(2) 2009.3
Volume
15
Issue
2
Pages
51~64