教職科目としての教育...

教職科目としての教育哲学の実践例とその意義--教育思想を通して自らの教育観を省察する試み (特定課題研究助成プロジェクト報告 教員養成課程における教育哲学の位置づけに関する再検討)

Icons representing 記事

教職科目としての教育哲学の実践例とその意義--教育思想を通して自らの教育観を省察する試み

(特定課題研究助成プロジェクト報告 教員養成課程における教育哲学の位置づけに関する再検討)

Call No. (NDL)
Z7-6
Bibliographic ID of National Diet Library
10701559
Material type
記事
Author
下司 晶
Publisher
東広島 : 教育哲学会
Publication date
2009
Material Format
Paper
Journal name
教育哲学研究 = Studies in the philosophy of education / 教育哲学会 編 (99) 2009
Publication Page
p.141~146
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper

Material Type
記事
Author/Editor
下司 晶
Author Heading
Alternative Title
A case study of teaching educational philosophy as a teacher-training subject: self-reflection on educational view in studying educational thought
Periodical title
教育哲学研究 = Studies in the philosophy of education / 教育哲学会 編
No. or year of volume/issue
(99) 2009
Issue
99
Pages
141~146