Volume number(3) 2011.3
通常の学級でできる「...

通常の学級でできる「読み」のインフォーマルアセスメント--COGENTプログラムの考え方を踏まえて

Icons representing 記事

通常の学級でできる「読み」のインフォーマルアセスメント--COGENTプログラムの考え方を踏まえて

Call No. (NDL)
Z71-Y250
Bibliographic ID of National Diet Library
11080105
Material type
記事
Author
平井 みどりほか
Publisher
宗像 : 福岡教育大学附属特別支援教育センター
Publication date
2011-03
Material Format
Paper
Journal name
福岡教育大学附属特別支援教育センター研究紀要 = Research bulletin of Special Education Center / 福岡教育大学附属特別支援教育センター 編 (3) 2011.3
Publication Page
p.87~98
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
平井 みどり
高倉 稔恵
納富 恵子 他
Alternative Title
Informal assessment for reading in regular classroom of the elementary school
Periodical title
福岡教育大学附属特別支援教育センター研究紀要 = Research bulletin of Special Education Center / 福岡教育大学附属特別支援教育センター 編
No. or year of volume/issue
(3) 2011.3
Issue
3
Pages
87~98
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2011-03