Volume number(26);2005
ハイランダー・フォー...

ハイランダー・フォークスクールにおける変容的学習の展開--ローザ・パークスに見る社会変革への学びについての考察

Icons representing 記事

ハイランダー・フォークスクールにおける変容的学習の展開--ローザ・パークスに見る社会変革への学びについての考察

Call No. (NDL)
Z71-H100
Bibliographic ID of National Diet Library
8519260
Material type
記事
Author
藤村 好美
Publisher
[廣島] : 廣島大學教育學研究室
Publication date
2005
Material Format
Digital
Journal name
教育科学 (通号 26) 2005
Publication Page
p.107~135
View All

Detailed bibliographic record

Summary, etc.:

資料形態 : テキストデータ プレーンテキスト(Provided by: CiNii Research)

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Digital

Material Type
記事
Author/Editor
藤村 好美
Author Heading
Periodical title
教育科学
No. or year of volume/issue
(通号 26) 2005
Sequential issue number
26
Pages
107~135
Publication date of volume/issue (W3CDTF)
2005
ISSN (Periodical Title)
1347-6181