図書

Responsive education in the middle grades microform : teacher teams, advisory groups, remedial instruction, school transition programs, and report card entries / Douglas J. Mac Iver, Joyce L. Epstein (Report ; no. 46)

図書を表すアイコン

Responsive education in the middle grades microform : teacher teams, advisory groups, remedial instruction, school transition programs, and report card entries / Douglas J. Mac Iver, Joyce L. Epstein

(Report ; no. 46)

国立国会図書館請求記号
YCA-ED 1.310/2:330083
国立国会図書館書誌ID
000006579199
資料種別
図書
著者
MacIver, Douglas Jほか
出版者
-
出版年
1990
資料形態
マイクロ
ページ数・大きさ等
microfiche ; 11 × 15 cm
NDC
-
すべて見る

資料に関する注記

一般注記:

Distributed to depository libraries in microficheShipping list no.: 92-1679-MPhysical description for original version: 1 v

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

マイクロ

資料種別
図書
シリーズタイトル
出版年(W3CDTF)
1990
数量
microfiche
大きさ
11 × 15 cm
並列タイトル等
Teacher teams, advisory groups, remedial instruction, school transition programs, and report card entries
出版地(国名コード)
US