本文に飛ぶ
図書

Implications of consumers' brand-related cognitions for their perception of product quality : experiences, associations, emotional attachments and their effect on perceived quality, customer satisfaction and loyalty (Edition Wissenschaft - Apprimus)

図書を表すアイコン

Implications of consumers' brand-related cognitions for their perception of product quality : experiences, associations, emotional attachments and their effect on perceived quality, customer satisfaction and loyalty

(Edition Wissenschaft - Apprimus)

国立国会図書館請求記号
DH411-B157
国立国会図書館書誌ID
024443805
資料種別
図書
著者
vorgelegt von Julian Nicolai Clemenz.
出版者
Apprimus
出版年
[2012]
資料形態
ページ数・大きさ等
viii, 131 pages ; 21 cm.
NDC
-
すべて見る

関連資料・改題前後資料

Inhaltsverzeichnis外部サイト

書店で探す

書誌情報

この資料の詳細や典拠(同じ主題の資料を指すキーワード、著者名)等を確認できます。

資料種別
図書
著者・編者
vorgelegt von Julian Nicolai Clemenz.
シリーズタイトル
出版年月日等
[2012]
出版年(W3CDTF)
2012
数量
viii, 131 pages
大きさ
21 cm.