Volume number([0])-(4):2012-2016
テキストを媒介とした...

テキストを媒介とした学習コミュニティの生成 : 二重の対話の場としての教室 (刊行記念号 ; 特集 教室中心主義からの解放 ; 教室実践の新展開 ; 「読み」の新展開)

Icons representing 記事

テキストを媒介とした学習コミュニティの生成 : 二重の対話の場としての教室(刊行記念号 ; 特集 教室中心主義からの解放 ; 教室実践の新展開 ; 「読み」の新展開)

Call No. (NDL)
Z72-E50
Bibliographic ID of National Diet Library
025859051
Material type
記事
Author
舘岡 洋子
Publisher
東京 : 早稲田大学日本語教育研究センター
Publication date
2012
Material Format
Paper
Journal name
早稲田日本語教育実践研究 = Waseda practical studies in Japanese language education ([0]):2012 #刊行記念号
Publication Page
p.57-70
View All

Holdings of Libraries in Japan

This page shows libraries in Japan other than the National Diet Library that hold the material.

Please contact your local library for information on how to use materials or whether it is possible to request materials from the holding libraries.

other

  • CiNii Research

    Search Service
    Digital
    You can check the holdings of institutions and databases with which CiNii Research is linked at the site of CiNii Research.

Bibliographic Record

You can check the details of this material, its authority (keywords that refer to materials on the same subject, author's name, etc.), etc.

Paper Digital

Material Type
記事
Author/Editor
舘岡 洋子
Author Heading
Alternative Title
The creation of a learning community mediated by texts : The classroom as a place of two layers of dialogue
Periodical title
早稲田日本語教育実践研究 = Waseda practical studies in Japanese language education
No. or year of volume/issue
([0]):2012 #刊行記念号
Issue
[0]
Pages
57-70